STARTING THE DAY BEAUTIFULLY:

STARTING THE DAY BEAUTIFULLY:

sexta-feira, 18 de março de 2011

isto e aquilo... // this and that...























Coisas daqui e dali!; da minha cozinha! Coisas velhas para muitos!; coisas com alma para mim!
As borboletas da Verónica (a minha filhota) que estarão na Dawanda em saquinhos de 8.
Uma das almofadas especiais que fiz para a minha sala de estar!
E ... finalmente favos de abelhas! Já têm vários anos, foram criadas no nosso jardim até que as formigas as atacaram e elas desertaram. Tenho umas 10! Algumas penduradas em display, outras ainda à espera de projectos melhores! Algumas ideias?!?!
Bom fim-de-semana!

Things from here and there in my kitchen! Old stuff for a lot of people!; things with a soul for me!
Verónica's butterflies (on Dawanda in bags of 8).
One of the special pillows i made for my living room.
And ... beehives (don't know if this is the correct word) from my garden! We have them almost every year, but then during fall the ants attack the bees and they have to leave. So... i have about 10!; some on display in my living room and others waiting for a better project. Any ideas?!?!
Happy weekend!

3 comentários:

Presépio no Canal disse...

Gosto muito da tua casa, sem nunca la ter ido :-)))mas sinto tudo tao homy e bonito e mesmo ao meu gosto!
Bjs!!!

Patricia disse...

Thank you for your considerations. I´m OK even though I´m sad that my grandma is gone, but it´s a part of getting old and she had a good 91 years .. =)

So many nice and inspiring pictures .. =)

Wish you a nice weekend!
/Patricia

maría cecilia disse...

Hola Rosa, so many beautiful things surrounding you in your kitchen!!! My kitchen is filled with stuff too and I love it!!!!
hugs my dear

THANKS FOR YOUR VISIT! YOU ARE WELCOME ANYTIME!